Pilates


 

Pilates reprezinta ceva nou pentru tine?

Iata cateva date despre Pilates:

Pilates reprezinta un set de exercitii fizice dezvoltat la inceputul secolului 20 de catre Joseph Pilates in Germania.

 

Sistemul folosit la Taky Fitness Bucuresti se bazeaza pe principiile clasice, adica: executarea corecta a exercitiilor, intarirea zonei abdominale si lombare, inclusiv, antrenamentul specific zonei coapselor si a feselor. Dar totodata aduce si elemente mai noi, menite sa orienteze antrenamentele spre remodelarea corporala si slabire, in mod special.

 

Exercitii pilates in Bucuresti: pentru abdomen si picioare

Antrenamentele Pilates transforma radical felul in care corpul tau arata, se simte sau actioneaza. Intareste fara a genera masa, creand un corp alungit, tonifiat, cu coapse suple si abdomen plat.

 

Programul de antrenament Pilates (care a aparut de curand in Bucuresti) porneste de la o serie de exercitii consacrate, menite sa imbunatateasca postura, sanatatea coloanei vertebrale si aspectul general al corpului insa totodata avand ca rezultat direct accelerarea procesului de tonifiere musculara si aditional progrese vizibile in slabire.

 

Antrenamentul dat contine 4 etape, fiecare avand un rol bine determinat:

1. Pregatirea organismul pentru efortul fizic, incalzind musculatura la nivel general. Durata – aprox. 10 minute.

2. Antrenamentul trunchiului. Exista exercitii speciale pentru intarirea abdomenului si o serie de miscari menite sa corecteze postura defectuoasa a spatelui.

3. Lucrarea musculaturii feselor si a coapselor, cu efect imediat si vizibil in reducerea celulitei.

4. Se executa exercitii de streching si respiratie, cu efecte benefice in dobandirea unui aspect suplu al corpului si diminuarea tensiunii asupra coloanei vertebrale.

 

In urma practicarii de exercitii Pilates, rezultatele devin vizibile in decurs de 3-4 saptamani, uneori chiar mai repede daca se respecta si o dieta echilibrata.

 

Ca si rezultat, veti observa o remodelare placuta a corpului – abdomen tonifiat, imbunatatirea formei picioarelor in general si ameliorarea aspectului zonelor cu probleme (fese si coapse), si nu in ultimul rand, reducerea vizibila a celulitei. Efecte benefice apar si in ceea ce priveste sanatatea spatelui – prin reducerea durerilor cauzate de pozitia defectuoasa la birou. Prin exercitiile Pilates pentru abdomen se urmareste (pe langa dezvoltarea musculaturii) si dezvoltarea musculaturii interne a zonei pelviene, cu rezultate pozitive asupra vietii sexuale.

 

Nu este un miracol. Functioneaza pentru tine, indiferent de varsta sau conditia fizica! Doar la Taky Fitness!

Pentru achizitionarea abonamentelor sau pentru alte intrebari – va rugam sa ne contactati.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS